Spletna cena:
109,00 € z DDV
MAKITA Akumulatorska ogrevana odeja DCB200B
- 3 v 1: preko ramen, okoli pasu, kot odeja
- Nastavitev moči ogrevanja: visoka/srednja/nizka
- Čas neprekinjenega delovanja nizko: 35 h, srednje: 20 h, visoko: 10 h


6 x 19,44 €
3 x 38,49 €
Leanpay omogoča enostavne obročne nakupe preko spleta. Za obročno plačilo v košarici izberi Leanpay. Informativni izračun ne vključuje stroškov ocene tveganja.
Opis
MAKITA Akumulatorska ogrevana odeja DCB200B
- 3 v 1: preko ramen, okoli pasu, kot odeja
- Nastavitev moči ogrevanja: visoka/srednja/nizka
- Čas neprekinjenega delovanja nizko: 35 h, srednje: 20 h, visoko: 10 h
- Poliestrska prevleka / podloga iz poliesterskega umetnega krzna
- Možnost čiščenja s pralnim in sušilnim strojem
- Možno polnjenje telefona na USB priključku na držalu akumulatorja
- Območje ogrevanja v zgornjem sredinskem delu
Uveljavljanje garancije
Vsi izdelki, ki jih kupite pri nas imajo garancijske pogoje, kot jih nudi proizvajalec. V primeru reklamacije, lahko izdelek pošljete nam ali pa se obrnete na katerikoli pooblaščeni servis. Za kontakt do vam najbližjega serviserja, se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV.
Akcijske ponudbe veljajo do odprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave
Nakup v vrednosti nad 199€: brezplačna dostava po vsej Sloveniji.
Nakup v vrednosti do 199€: enotna cena dostave 4€.
Cena dostave na Hrvaško je 10 €. Maksimalna teža enega paketa je 40 kg, artikle težje od 40 kg ne *pošiljamo na Hrvaško (*oz. po dogovoru).
Vračilo blaga
- Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu v roku 14 dni od prejetja blaga. Edini strošek odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške).
- Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Obvezno mora priložiti originalen račun. (kupljeno pri nas)
- V primeru, da potrošnik dobi blago, ki ima poškodovano embalažo ali kaže zanke odprtja, mora potrošnik o tem obvestiti kurirsko službo. O tem lahko potrošnik obvesti tudi prodajalca, ki se bo potrudil, da bo skupaj s kurirsko službo reklamacija rešena čim prej.