Spletna cena:
54,00 € z DDV
3 x 19,55 €
3 x 19,55 €
Leanpay omogoča enostavne obročne nakupe preko spleta. Za obročno plačilo v košarici izberi Leanpay. Informativni izračun ne vključuje stroškov ocene tveganja.
Opis
MAKITA 90 – delni set udarnih vijačnih nastavkov Impact Black E-03109
Opis:
90 – delni set udarnih vijačnih nastavkov v črni barvi iz toplotno obdelanega posebnega jekla S2, ki zagotavlja dolgo življensko dobo. Nastavki so dolžine 25 in 50 mm. Primerni so za uporabo z udarnimi vijačniki.
V kompletu:
- Nastavki dolžine 25 mm: 5xPH1, 10xPH2, 5xPH3, 5xPZ1, 10xPZ2, 5xPZ3, 6xT15, 6xT20, 6xT25, 6xT30
- Nastavki dolžine 50 mm: 1xPH1, 4xPH2, 2xPH3, 1xPZ1, 4xPZ2, 2xPZ3, 2x20T15 , 8×5,5
- 1x magnetni natični ključ premera 6 mm
- 1x magnetni natični ključ premera 8 mm
- 1xx magnetno držalo nastavkov 60 mm
Uveljavljanje garancije
Vsi izdelki, ki jih kupite pri nas imajo garancijske pogoje, kot jih nudi proizvajalec. V primeru reklamacije, lahko izdelek pošljete nam ali pa se obrnete na katerikoli pooblaščeni servis. Za kontakt do vam najbližjega serviserja, se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV.
Akcijske ponudbe veljajo do odprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave
Nakup v vrednosti nad 199€: brezplačna dostava po vsej Sloveniji.
Nakup v vrednosti do 199€: enotna cena dostave 4€.
Cena dostave na Hrvaško je 10 €. Maksimalna teža enega paketa je 40 kg, artikle težje od 40 kg ne *pošiljamo na Hrvaško (*oz. po dogovoru).
Vračilo blaga
- Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu v roku 14 dni od prejetja blaga. Edini strošek odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške).
- Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Obvezno mora priložiti originalen račun. (kupljeno pri nas)
- V primeru, da potrošnik dobi blago, ki ima poškodovano embalažo ali kaže zanke odprtja, mora potrošnik o tem obvestiti kurirsko službo. O tem lahko potrošnik obvesti tudi prodajalca, ki se bo potrudil, da bo skupaj s kurirsko službo reklamacija rešena čim prej.