Opis
HOEGERT Pištola za poliuretansko peno HT4R422
Pištola za ekspandiranje PU pene. Priporočljivo za izolacijo, tesnjenje in zapolnjevanje rež.
ohišje iz visokokakovostnega kromiranega aluminija
konica iz nerjavečega jekla, teflonska prevleka
zelo vzdržljiv notranji sistem za prilagajanje curka pene, ojačan s teflonsko prevleko
priročen in ergonomski sistem prilagajanja za enoročno doziranje in krmiljenje curka
natančno izdelana kovinska šoba z življenjsko dobo 100.000 ciklov brez puščanja zaradi obrabljenih tesnil
preprost sistem za odstranjevanje konice za enostavno čiščenje
zasnova pištole za peno preprečuje zamašitev med hitrimi skoki notranjega tlaka in povratnimi puščanji
Dodatne informacije
Proizvajalec | Hoegert |
---|
Uveljavljanje garancije
Vsi izdelki, ki jih kupite pri nas imajo garancijske pogoje, kot jih nudi proizvajalec. V primeru reklamacije, lahko izdelek pošljete nam ali pa se obrnete na katerikoli pooblaščeni servis. Za kontakt do vam najbližjega serviserja, se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV.
Akcijske ponudbe veljajo do odprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave
Nakup v vrednosti nad 199€: brezplačna dostava po vsej Sloveniji.
Nakup v vrednosti do 199€: enotna cena dostave 4€.
Cena dostave na Hrvaško je 10 €. Maksimalna teža enega paketa je 40 kg, artikle težje od 40 kg ne *pošiljamo na Hrvaško (*oz. po dogovoru).
Vračilo blaga
- Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu v roku 14 dni od prejetja blaga. Edini strošek odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške).
- Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Obvezno mora priložiti originalen račun. (kupljeno pri nas)
- V primeru, da potrošnik dobi blago, ki ima poškodovano embalažo ali kaže zanke odprtja, mora potrošnik o tem obvestiti kurirsko službo. O tem lahko potrošnik obvesti tudi prodajalca, ki se bo potrudil, da bo skupaj s kurirsko službo reklamacija rešena čim prej.