Redna cena: 295,00 €
Spletna cena:
229,90 € z DDV
Set vsebuje:
- 3x ProCORE 18V / 4 Ah akumulator
- GAL 1880 CV polnilnik
- L-Boxx 102 plastični kovček
Opis
BOSCH Začetni komplet ProCORE 18V 3x 4 Ah + GAL 1880 CV + L-Boxx 102 (0615990L1R)
- Bosch Professional začetni komplet vsebuje tri akumulatorske baterije ProCORE18V 4,0 Ah, polnilnik in kovček.
- Baterije odlikujeta kompaktna velikost in optimalna teža. Združljive so tako z obstoječimi kot novimi 18-V orodji.
- Dotična baterija se ponaša s 135% daljšo življenjsko dobo od običajne akumulatorske baterije.
- Ponuja način hitrega polnjenja. Baterija s 4,0 Ah že po 25 minutah doseže 80 % svoje zmogljivosti.
- Kataloška številka: 0615990L1R
Dodatne informacije
Proizvajalec | Bosch Professional |
---|---|
Komplet z akumulatrojem | DA |
Voltaža | 18 V |
Uveljavljanje garancije
Vsi izdelki, ki jih kupite pri nas imajo garancijske pogoje, kot jih nudi proizvajalec. V primeru reklamacije, lahko izdelek pošljete nam ali pa se obrnete na katerikoli pooblaščeni servis. Za kontakt do vam najbližjega serviserja, se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV.
Akcijske ponudbe veljajo do odprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave
Nakup v vrednosti nad 99€: brezplačna dostava po vsej Sloveniji.
Nakup v vrednosti do 99€: enotna cena dostave 3,5€.
Cena dostave na Hrvaško je 10 €. Maksimalna teža enega paketa je 40 kg, artikle težje od 40 kg ne *pošiljamo na Hrvaško (*oz. po dogovoru).
Vračilo blaga
- Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu v roku 14 dni od prejetja blaga. Edini strošek odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške).
- Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Obvezno mora priložiti originalen račun. (kupljeno pri nas)
- V primeru, da potrošnik dobi blago, ki ima poškodovano embalažo ali kaže zanke odprtja, mora potrošnik o tem obvestiti kurirsko službo. O tem lahko potrošnik obvesti tudi prodajalca, ki se bo potrudil, da bo skupaj s kurirsko službo reklamacija rešena čim prej.