Izvirna cena je bila: 250,99 €.205,81 €Trenutna cena je: 205,81 €. z DDV


24 x 10,02 €
3 x 74,22 €
Leanpay omogoča enostavne obročne nakupe preko spleta. Za obročno plačilo v košarici izberi Leanpay. Informativni izračun ne vključuje stroškov ocene tveganja.
Opis
- Udarni vrtalnik GSB 20-2
- Vsestranski 2-stopenjski udarni vrtalnik s sistemom KickBack Control
- Zmogljiv motor z močjo 850 W omogoča hitro delo
- Sistem KickBack Control preprečuje povratne sunke in poskrbi za dodatno varnost uporabnika
- Izjemno robustno kovinsko ohišje za dolgo življenjsko dobo orodja
- Hitrovpenjalna vrtalna glava 13 mm (2 608 572 149)
- Dodatni ročaj (2 605 025 190)
- Omejevalnik globine 210 mm (1 613 001 010)
- L-CASE
Dodatne informacije
Teža | 4,774 kg |
---|---|
Proizvajalec | Bosch |
Uveljavljanje garancije
Vsi izdelki, ki jih kupite pri nas imajo garancijske pogoje, kot jih nudi proizvajalec. V primeru reklamacije, lahko izdelek pošljete nam ali pa se obrnete na katerikoli pooblaščeni servis. Za kontakt do vam najbližjega serviserja, se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV.
Akcijske ponudbe veljajo do odprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave
Nakup v vrednosti nad 199€: brezplačna dostava po vsej Sloveniji.
Nakup v vrednosti do 199€: enotna cena dostave 4€.
Cena dostave na Hrvaško je 10 €. Maksimalna teža enega paketa je 40 kg, artikle težje od 40 kg ne *pošiljamo na Hrvaško (*oz. po dogovoru).
Vračilo blaga
- Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu v roku 14 dni od prejetja blaga. Edini strošek odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške).
- Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Obvezno mora priložiti originalen račun. (kupljeno pri nas)
- V primeru, da potrošnik dobi blago, ki ima poškodovano embalažo ali kaže zanke odprtja, mora potrošnik o tem obvestiti kurirsko službo. O tem lahko potrošnik obvesti tudi prodajalca, ki se bo potrudil, da bo skupaj s kurirsko službo reklamacija rešena čim prej.