Izvirna cena je bila: 224,00 €.199,00 €Trenutna cena je: 199,00 €. z DDV
12 x 18,62 €
3 x 72,05 €
Leanpay omogoča enostavne obročne nakupe preko spleta. Za obročno plačilo v košarici izberi Leanpay. Informativni izračun ne vključuje stroškov ocene tveganja.
Opis
- Optični nivelir GOL 20 D
- Robusten in zanesljiv – optimalen za uporabo na prostem
- Po zaslugi robustnega ohišja z zaščito pred prahom in škropljenjem (IP 54) so idealne za uporabo na prostem
- Objektiv z dobro osvetlitvijo za odlično odčitavanje z merilne letve
- Pritrditev kompenzatorja omogoča varen transport
- Nastavitveni trn
- Šestrobi ključ
- Transportni kovček (1 600 A00 0LF)
- Zaščita leče
- Funkcija navpičnega žarka
Dodatne informacije
Proizvajalec | Bosch |
---|
Uveljavljanje garancije
Vsi izdelki, ki jih kupite pri nas imajo garancijske pogoje, kot jih nudi proizvajalec. V primeru reklamacije, lahko izdelek pošljete nam ali pa se obrnete na katerikoli pooblaščeni servis. Za kontakt do vam najbližjega serviserja, se lahko obrnete na nas.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vključujejo 22% DDV.
Akcijske ponudbe veljajo do odprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cena dostave
Nakup v vrednosti nad 199€: brezplačna dostava po vsej Sloveniji.
Nakup v vrednosti do 199€: enotna cena dostave 4€.
Cena dostave na Hrvaško je 10 €. Maksimalna teža enega paketa je 40 kg, artikle težje od 40 kg ne *pošiljamo na Hrvaško (*oz. po dogovoru).
Vračilo blaga
- Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu v roku 14 dni od prejetja blaga. Edini strošek odstopa od pogodbe je strošek vračila blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške).
- Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno, v nespremenjeni količini ter v originalni nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Obvezno mora priložiti originalen račun. (kupljeno pri nas)
- V primeru, da potrošnik dobi blago, ki ima poškodovano embalažo ali kaže zanke odprtja, mora potrošnik o tem obvestiti kurirsko službo. O tem lahko potrošnik obvesti tudi prodajalca, ki se bo potrudil, da bo skupaj s kurirsko službo reklamacija rešena čim prej.